Szkoła dostępna dla wszystkich

Aktualności

Nowa tura konsultacji ze specjalistami w ramach projektu “Szkoła dostępna dla wszystkich”

“Szkoła dostępna dla wszystkich” to projekt, którego celem jest zwiększenie dostępności edukacji. Idę tą realizujemy m.in. przez konsultacje ze specjalistami skierowane do nauczycieli specjalistów, a także nauczycieli przedmiotów, wychowawców, rodziców i pełnoletnich uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie. To już kolejna tura takich spotkań w ramach których można skorzystać ze spotkania z ekspertami z zakresu… Czytaj dalej Nowa tura konsultacji ze specjalistami w ramach projektu “Szkoła dostępna dla wszystkich”

Doradztwo merytoryczne w zakresie realizacji interwencji

Uczenie się poprzez działanie jest niezwykle skutecznym sposobem rozwijania kompetencji. Proces ten jest łatwiejszy i jeszcze skuteczniejszy gdy praktyce towarzyszy możliwość omawiania postępów, działań, planów czy trudności z doświadczonym nauczycielem. Zapraszamy Państwa na spotkania w ramach doradztwa merytorycznego w zakresie realizacji interwencji i superwizje z ekspertami (praktykami), którzy będą służyć pomocą i wsparciem. Zapraszamy do… Czytaj dalej Doradztwo merytoryczne w zakresie realizacji interwencji

Spotkania z zespołem projektowym

Serdecznie zapraszamy na spotkania z członkami zespołu projektowego! Mamy nadzieję, że będziemy mogli odpowiedzieć na Państwa wątpliwości i pytania. Poniżej harmonogram spotkań wraz z linkami, które będą aktywne wyłącznie we wskazanych niżej terminach. data godzina Koordynator ds. rekrutacji i organizacji szkoleń Ekspert merytoryczny, opiekun programu LINK DO SPOTKANIA 16.04 14.00 – 15.00 Magdalena Dadura dr… Czytaj dalej Spotkania z zespołem projektowym

Raport British Council: Understanding Teachers’ Needs in Multicultural Classrooms

British Council w Polsce opublikował raport zatytułowany ” Understanding Teachers’ Needs in Multicultural Classrooms’”. Raport przedstawia różnorodne wyzwania stojące przed polskim systemem edukacyjnym w świetle napływu dzieci i młodzieży ukraińskiej po inwazji Rosji na Ukrainę w lutym 2022 roku. Analiza opinii uczestników badania koncentruje się na identyfikacji kluczowych wyzwań w strukturze systemu, barierach językowych, odporności… Czytaj dalej Raport British Council: Understanding Teachers’ Needs in Multicultural Classrooms

Harmonogram warsztatów

Druga tura warsztatów kwiecień-lipiec 2024
Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem spotkań dla poszczególnych grup

Projekt ASA na konferencji „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania”!

„Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania” – to międzyresortowa konferencja, w której udział wzięli m.in. dr Rashed Mustafa – Krajowy Koordynator Biura UNICEF ds. Reagowania na Potrzeby Uchodźców w Polsce, Mark Brzeziński – ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, minister edukacji Barbara Nowacka; minister rodziny, pracy i polityki społecznej Agnieszka Dziemianowicz-Bąk; sekretarz stanu… Czytaj dalej Projekt ASA na konferencji „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania”!