Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora: „Znaczenie współpracy szkoły z podmiotami medycznymi w obszarze zdrowia psychicznego”

Zapraszamy do wysłuchania podcastu o współpracy między szkołą a podmiotami medycznymi w kontekście zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży.
Rozmówczynie – Kamila Lenkiewicz, doktor nauk o zdrowiu, psycholog i psychoterapeutka rodzinna, adiunkt w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, oraz Marta Kobza, trenerka edukacyjna, ekspertka IBE, autorka programów i innowacji, a także wieloletnia dyrektorka szkoły – powołując się na liczne badania, które wskazują na narastający kryzys zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w Polsce, podkreślają, że budowanie takiej współpracy jest konieczne. Przekonują, że obecny system, w którym każdy podmiot działa niezależnie i nie dostrzega zasobów tkwiących w innych sektorach, jest nieinkluzyjny.
Zrealizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych w partnerstwie z Funduszem Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF) i Ministerstwem Edukacji Narodowej w ramach projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich”.