Szkoła dostępna dla wszystkich

    Publikacje

    „Włączające strategie edukacyjne. Katalog praktyk edukacyjno-specjalistycznych w pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach”- JUŻ WKRÓTCE

    Już wkrótce oddamy do Państwa dyspozycji publikację: „Włączające strategie edukacyjne. Katalog praktyk edukacyjno-specjalistycznych w pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach”. Jest to niezbędne narzędzie dla każdego profesjonalisty zaangażowanego w tworzenie edukacji dostępnej, która efektywnie odpowiada na dynamicznie rosnącą różnorodność potrzeb edukacyjnych w polskich szkołach. Edukacja włączająca wymaga od nauczycieli i specjalistów ciągłego doskonalenia warsztatu pracy… Czytaj dalej „Włączające strategie edukacyjne. Katalog praktyk edukacyjno-specjalistycznych w pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach”- JUŻ WKRÓTCE

    Dobrostan szkolny w klasach zróżnicowanych

    „Dobrostan szkolny w klasach zróżnicowanych” to publikacja oparta na badaniach przeprowadzonych w polskich szkołach podstawowych, w klasach, w których uczą się razem uczniowie polscy i uczniowie z doświadczeniem migracji, w tym z Ukrainy. Autorzy przyglądają się temu, jak dzieci czują się w szkole, jak postrzegają nauczycieli, relacje z rówieśnikami, własne zaangażowanie w naukę oraz jakie… Czytaj dalej Dobrostan szkolny w klasach zróżnicowanych