Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora: „Automotywacja dyrektora: wprowadzenie do teorii autodeterminacji”
Zapraszamy do wysłuchania podcastu o teorii autodeterminacji, która zakłada, że aby lider skutecznie rozwijał zmotywowane i zaangażowane zespoły, powinien zaspokajać psychologiczne potrzeby autonomii, kompetencji oraz relacyjności/przynależności.
Rozmówcy – Przemysław Kluge, trener grupowy, coach i facylitator, autor narzędzi szkoleniowych i warsztatowych, oraz Barbara Kochanek, dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Rodu Leszczyńskich w Lesznie – zastanawiają się, w jaki sposób dyrektor może zadbać o swoją autonomię, kompetencje i relacyjność oraz jakie elementy nadzoru dyrektorskiego mogą wspierać rozwój tych aspektów u nauczycieli i pracowników.
Zrealizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych w partnerstwie z Funduszem Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF) i Ministerstwem Edukacji Narodowej w ramach projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich”.