Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora: „Kiedy dyrektor wspiera autonomię, kompetencje i relacje”
Zapraszamy do wysłuchania podcastu, który porusza kwestie budowania zmotywowanych zespołów w kontekście ciągłych zmian w szkole.
Rozmówcy – Przemysław Kluge, trener grupowy, coach i facylitator, autor narzędzi szkoleniowych i warsztatowych, oraz Barbara Kochanek, dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Rodu Leszczyńskich w Lesznie – rozmawiają o tym, jak zapewnić nauczycielom autonomię, wykorzystać ich kompetencje oraz zaspokoić potrzebę przynależności, aby stworzyć uczącą się wspólnotę, która przyczynia się do stabilności zespołu szkolnego i podniesienia jakości pracy placówki.
Zrealizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych w partnerstwie z Funduszem Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF) i Ministerstwem Edukacji Narodowej w ramach projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich”.