Szkoła dostępna dla wszystkich

    Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora: „Wartość współpracy między szkołą a podmiotem medycznym”

    Zapraszamy do wysłuchania podcastu o korzyściach wynikających ze współpracy szkół i przedszkoli z ośrodkami sektora zdrowia psychicznego.

    Rozmówczynie – Kamila Lenkiewicz, doktor nauk o zdrowiu, psycholog i psychoterapeutka rodzinna, adiunkt w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, oraz Marta Kobza, trenerka edukacyjna, ekspertka IBE, autorka programów i innowacji, a także wieloletnia dyrektorka szkoły – wyjaśniają, dlaczego bez współpracy międzysektorowej, łączącej edukację z sektorem zdrowia psychicznego, szanse na skuteczną pomoc dziecku lub nastolatkowi w kryzysie psychicznym czy z zaburzeniami neurorozwojowymi są znacząco ograniczone. Podkreślają, że czas podjęcia interwencji od momentu pojawienia się pierwszych symptomów ma kluczowe znaczenie dla skuteczności udzielanej pomocy.

    Zrealizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych w partnerstwie z Funduszem Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF) i Ministerstwem Edukacji Narodowej w ramach projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich”.