Szkoła dostępna dla wszystkich

    Harmonogram warsztatów

    Grupa 1

    Data: 1.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 08.04.2024
    Godzina: 15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)

    Grupa 2

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)

    Grupa 3

    Data: 01.03.2024
    Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15.30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15.30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15.30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    15.30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów

    Grupa 4

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów

    Grupa 5

    Data: 01.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji

    Grupa 6

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji

    Grupa 7

    Data: 01.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej

    Grupa 8

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej

    Grupa 9

    Data: 01.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

    Grupa 10

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

    Grupa 11

    Data: 01.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata

    Grupa 12

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata

    Grupa 13

    Data: 01.03.2024 Godzina:
    17.15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data:  08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 14

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 15

    Data: 04.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 16

    Data: 05.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 17

    Data: 05.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 07     .03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 18

    Data: 06.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 19

    Data: 06.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 07.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 20

    Data: 07.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 21

    Data: 07.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 22

    Data: 08.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 23

    Data: 08.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 24

    Data: 11.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 25

    Data: 11.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 26

    Data: 12.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 27

    Data: 12.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 28

    Data: 13.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 29

    Data: 13.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 30

    Data: 14.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 31

    Data: 14.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 32

    Data: 15.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 33

    Data: 15.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 34

    Data: 18.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 35

    Data: 18.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 36

    Data: 19.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 37

    Data: 19.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 38

    Data: 20.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 39

    Data: 20.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 40

    Data: 21.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 41

    Data: 21.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 42

    Data: 22.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 43

    Data: 22.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

    Grupa 44

    Data: 25.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    15:30 – 17:00
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

     Grupa 45

    Data: 25.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
    Data: 26.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
    Data: 27.03.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
    Data: 03.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
    Data: 04.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
    Data: 05.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
    Data: 08.04.2024 Godzina:
    17:15 – 18:45
    Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego