Szkoła dostępna dla wszystkich

Harmonogram warsztatów

Grupa 1

Data: 1.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 03.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 04.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 05.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 08.04.2024
Godzina: 15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)

Grupa 2

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)

Grupa 3

Data: 01.03.2024
Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 03.04.2024 Godzina:
15.30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 04.04.2024 Godzina:
15.30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 05.04.2024 Godzina:
15.30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 08.04.2024 Godzina:
15.30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów

Grupa 4

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów

Grupa 5

Data: 01.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 03.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 04.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 05.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 08.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji

Grupa 6

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji

Grupa 7

Data: 01.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 04.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 05.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 08.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej

Grupa 8

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej

Grupa 9

Data: 01.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 07.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 05.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 08.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Grupa 10

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Grupa 11

Data: 01.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 07.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 08.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata

Grupa 12

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata

Grupa 13

Data: 01.03.2024 Godzina:
17.15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 07.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data:  08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 14

Data: 04.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 15

Data: 04.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 07.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 16

Data: 05.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 17

Data: 05.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 07     .03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 18

Data: 06.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 19

Data: 06.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 07.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 20

Data: 07.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 21

Data: 07.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 22

Data: 08.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 23

Data: 08.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 24

Data: 11.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 25

Data: 11.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 26

Data: 12.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 27

Data: 12.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 28

Data: 13.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 21.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 29

Data: 13.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 30

Data: 14.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 21.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 31

Data: 14.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 32

Data: 15.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 21.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 33

Data: 15.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 34

Data: 18.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 35

Data: 18.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 36

Data: 19.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 21.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 37

Data: 19.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych)
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 38

Data: 20.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 21.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 03.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 39

Data: 20.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 40

Data: 21.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 03.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 04.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 41

Data: 21.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 42

Data: 22.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 03.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 04.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 05.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 43

Data: 22.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

Grupa 44

Data: 25.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 26.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 27.03.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 03.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 04.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 05.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 08.04.2024 Godzina:
15:30 – 17:00
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego

 Grupa 45

Data: 25.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata
Data: 26.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Data: 27.03.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej
Data: 03.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji
Data: 04.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów
Data: 05.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów)
Data: 08.04.2024 Godzina:
17:15 – 18:45
Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego