Szkoła dostępna dla wszystkich

    Aktualności

    Kolejna tura bezpłatnych konsultacji ze specjalistami z zakresu psychiatrii i psychoterapii

    Serdecznie zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji w ramach projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich”. Oferujemy profesjonalne wsparcie ekspertów z dziedziny psychoterapii, psychiatrii (zarówno dla dorosłych, jak i dzieci i młodzieży) oraz psychologii. Konsultacje są dostępne dla nauczycieli biorących udział w projekcie, zatrudnionych w placówce, rodziców dzieci uczęszczających do szkoły oraz pełnoletnich uczniów.W tej edycji poszerzyliśmy… Czytaj dalej Kolejna tura bezpłatnych konsultacji ze specjalistami z zakresu psychiatrii i psychoterapii

    Interwencje. Czym są i jak je zrealizować?

    Szanowni Państwo, w odpowiedzi na pytania i wątpliwości dotyczące tego na czym polegają interwencje i jak zrealizować tą część szkolenia przygotowaliśmy krótki opis tego etapu projektu oraz przykłady w odniesieniu do tematyki warsztatów.  ZADANIE: realizacja pięciu wybranych interwencji przedstawionych podczas szkoleń. Sprawozdanie z przeprowadzonej interwencji. Wzór raportu z interwencji dostępny do wglądu w postaci pliku… Czytaj dalej Interwencje. Czym są i jak je zrealizować?

    Mapa działań na 2024 rok

    Drodzy uczestnicy projektu, Odpowiadając na Państwa potrzeby i pytania przygotowaliśmy mapę działań na 2024 rok. Pomoże ona Państwu zorientować się do do aktualnych i przyszłych aktywnościach oraz terminach ich realizacji.

    Nowa tura konsultacji ze specjalistami w ramach projektu “Szkoła dostępna dla wszystkich”

    “Szkoła dostępna dla wszystkich” to projekt, którego celem jest zwiększenie dostępności edukacji. Idę tą realizujemy m.in. przez konsultacje ze specjalistami skierowane do nauczycieli specjalistów, a także nauczycieli przedmiotów, wychowawców, rodziców i pełnoletnich uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie. To już kolejna tura takich spotkań w ramach których można skorzystać ze spotkania z ekspertami z zakresu… Czytaj dalej Nowa tura konsultacji ze specjalistami w ramach projektu “Szkoła dostępna dla wszystkich”

    Doradztwo merytoryczne w zakresie realizacji interwencji

    Uczenie się poprzez działanie jest niezwykle skutecznym sposobem rozwijania kompetencji. Proces ten jest łatwiejszy i jeszcze skuteczniejszy gdy praktyce towarzyszy możliwość omawiania postępów, działań, planów czy trudności z doświadczonym nauczycielem. Zapraszamy Państwa na spotkania w ramach doradztwa merytorycznego w zakresie realizacji interwencji i superwizje z ekspertami (praktykami), którzy będą służyć pomocą i wsparciem. Zapraszamy do… Czytaj dalej Doradztwo merytoryczne w zakresie realizacji interwencji

    Spotkania z zespołem projektowym

    Serdecznie zapraszamy na spotkania z członkami zespołu projektowego! Mamy nadzieję, że będziemy mogli odpowiedzieć na Państwa wątpliwości i pytania. Poniżej harmonogram spotkań wraz z linkami, które będą aktywne wyłącznie we wskazanych niżej terminach. data godzina Koordynator ds. rekrutacji i organizacji szkoleń Ekspert merytoryczny, opiekun programu LINK DO SPOTKANIA 16.04 14.00 – 15.00 Magdalena Dadura dr… Czytaj dalej Spotkania z zespołem projektowym

    Raport British Council: Understanding Teachers’ Needs in Multicultural Classrooms

    British Council w Polsce opublikował raport zatytułowany ” Understanding Teachers’ Needs in Multicultural Classrooms’”. Raport przedstawia różnorodne wyzwania stojące przed polskim systemem edukacyjnym w świetle napływu dzieci i młodzieży ukraińskiej po inwazji Rosji na Ukrainę w lutym 2022 roku. Analiza opinii uczestników badania koncentruje się na identyfikacji kluczowych wyzwań w strukturze systemu, barierach językowych, odporności… Czytaj dalej Raport British Council: Understanding Teachers’ Needs in Multicultural Classrooms