Harmonogram warsztatów
Grupa 1
Data: 1.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Grupa 2
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Grupa 3
Data: 01.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15.30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15.30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15.30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15.30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Grupa 4
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Grupa 5
Data: 01.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Grupa 6
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Grupa 7
Data: 01.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Grupa 8
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Grupa 9
Data: 01.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 07.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Grupa 10
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Grupa 11
Data: 01.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 07.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Grupa 12
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Grupa 13
Data: 01.03.2024 Godzina: 17.15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 07.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 14
Data: 04.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 15
Data: 04.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 07.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 16
Data: 05.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 17
Data: 05.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 07 .03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 18
Data: 06.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 19
Data: 06.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 07.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 20
Data: 07.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 21
Data: 07.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 22
Data: 08.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 23
Data: 08.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 24
Data: 11.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 25
Data: 11.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 26
Data: 12.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 27
Data: 12.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 28
Data: 13.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 29
Data: 13.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 30
Data: 14.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 31
Data: 14.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 32
Data: 15.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 33
Data: 15.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 34
Data: 18.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 35
Data: 18.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 36
Data: 19.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 37
Data: 19.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3a. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla pedagogów, logopedów, terapeutów pedagogicznych) |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 38
Data: 20.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 39
Data: 20.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 40
Data: 21.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 41
Data: 21.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 42
Data: 22.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 43
Data: 22.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 44
Data: 25.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 26.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 27.03.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 03.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 04.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 05.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 08.04.2024 Godzina: 15:30 – 17:00 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |
Grupa 45
Data: 25.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 5.2. Rozwijanie zdolności do wychodzenia poza własną perspektywę widzenia siebie i świata |
Data: 26.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 4.1. Metoda preparowania/upraszczania tekstów w toku edukacji uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi |
Data: 27.03.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 3.5. Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku samobójstwa ucznia lub podjętej przez niego próby samobójczej, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej |
Data: 03.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.5. Reagowanie na zachowania uczniów zakłócające pracę w czasie lekcji |
Data: 04.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 2.1. Wzmacnianie poczucia własnej skuteczności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w oparciu o wykorzystanie metody projektów |
Data: 05.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.3b. Badanie przesiewowe w zakresie ryzyka dysleksji i zaburzenia językowego z monitorowaniem efektywności działań postdiagnostycznych z baterii KAPP (moduł dla psychologów) |
Data: 08.04.2024 Godzina: 17:15 – 18:45 | Warsztat 1.2. Badania przesiewowe zdrowia emocjonalno-społecznego |