Szkoła dostępna dla wszystkich

    Szkoła dostępna dla wszystkich z perspektywy dyrektora

    Zapraszamy do skorzystania z materiałów dedykowanych dyrektorom szkół, które wspierają w budowaniu dostępnej i inkluzywnej edukacji dla wszystkich uczniów. Przygotowane treści koncentrują się na kluczowych aspektach zarządzania szkołą, w tym na budowaniu kultury organizacyjnej z uwzględnieniem idei autowzmacniania, ocenianiu uczniów z doświadczeniem migracji, współpracy międzysektorowej, a także strategicznym zarządzaniu jakością edukacji.

    Materiały te dostarczają narzędzi i inspiracji do wdrażania zmian, które wspierają osoby uczące się oraz ich rodziny, tworząc przyjazne środowisko edukacyjne oparte na współpracy i wzajemnym zrozumieniu. Zachęcamy do pobrania materiałów i wykorzystywania ich w codziennej praktyce.

    Poznaj praktyczne rozwiązania – wspólnie budujmy szkołę dostępną dla wszystkich!

    Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora budowanie kultury organizacyjnej szkoły z uwzględnieniem idei autodeterminacji, czyli o motywacji w praktyce dyrektorskiej:

    Szkoła dostępna dla wszystkich z perspektywy dyrektora Jak pomóc uczniowi będącemu w kryzysie psychicznym? Współpraca międzysektorowa w sektorze oświaty w kontekście zdrowia Psychicznego dzieci i młodzieży:

    Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora międzysektorowe wsparcie osób uczących się i ich rodzin:

    Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora ocenianie uczniów z doświadczeniem migracji:

    Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora współpraca szkoły/przedszkola z poradnią psychologiczno-pedagogiczną:

    Szkoła dostępna dla wszystkich – z perspektywy dyrektora zarządzanie strategiczne w budowaniu edukacji wysokiej jakości dla wszystkich: